המון חברות מתחום עיצוב האתרים מספרות כי רוב הלקוחות שלהם, אינם מבינים כמה האתר חשוב לבית העסק. הרבה מאוד לקוחות, בעלי עסקים קטנים מגיעים ואומרים "רק תעשה לי אתר, המראה פחות חשוב, אני ימכור ככה וככה". חבל, הם אינם יודעים כמה התרומה של העיצוב אתרים כל כך גבוה ובעלת פוטנציאל עצום.
כשנחפש בגוגל את המושג " עיצוב אתרים" סביר להניח שנקבל לא מעט תוצאות, כיום ישנן לא מעט חברות המתמחות בכך, חלקן ותיקות חלקן לא, השאלה האמיתית היא מי באמת תיתן את התמורה המלאה, שתמשוך את הלקוח בסופו של דבר. אומרים כי ישנה רק הזדמנות אחת ליצור רושם ראשוני ובעולם הדיגיטאלי הרושם הראשוני נבדק ונמדד לפי איכותו של אתר האינטרנט.
בניית אתר אינטרנט הינה משימה לא פשוטה כלל, צריך לדעת לבחור את החברה הנכונה שתיתן מענה לשלושת הצדדים החשובים ביותר: התוכני, הטכני ועיצוב האתר בכדי שתוכל לתת את המוצר הטוב ביותר עבור הלקוח. לא כל חברה תדע לתת מענה לכל שלושת הצדדים וכמו כן לאפיין את צרכי הלקוח ובסופו של דבר להעלות אותם על גבי האינטרנט. צריך למצוא את המעצב גרפי שישלב בין עיצוב לוגו נכון ומושך שיגרום לרושם ראשוני מרשים, לבין בניית נכונה של האתר שתעניק חוויית גלישה.
הצעד הראשון שראוי וכדאי שנעשה בבחירת החברה שתעצב לנו את האתר, זה בדיקת הרקע שלה, כמה אתרים עיצבה, מה מצבם של אתרים אילו היום, האם אלה אתרים מוכרים בעלי שם ועניין, ככה נוכל פחות או יותר לדעת, האם, נתנה תמורה משמעותית בכך שעיצבה את האתר.
הצעד השני, לא להתפתות לחברות גדולות, מצגות גדולות ומחיר גבוה שמבטיח תרומה. צריך לזכור שזה שהחברה גדולה ומציעה כלל הצעות מפתות, בין אם זה מצגות פלאש או כל מיני גימיקים באתר, לא תמיד אנו נצטרך אותם, גם לא בטוח שהן בהכרח יועילו, לפעמים כדאי שנגיע למקסימום במינימום זמן הנדרש.
צעד שלישי, גם מחיר נמוך מאוד, אך, לא מבטיח לנו רבות. הפיתוי לסגירת חוזה ולהרצת העסק הוא גבוה, יכול להיות שמחיר נמוך בהכרח ימריץ אותנו, אך, חשוב לציין שהבעיה הגדולה תצוץ כאשר נרצה לעשות שינויים, ואז יקרעו אותנו במחיר.
צעד רביעי, פה לאוזן זה הפרסום הטוב ביותר. תיעזרו בבעלי אתרים, תחפשו מכתבי תודה, שוחחו עם לקוחות קודמים עשו עבודה מעמיקה, רק ככה תבטיחו את העיצוב ברמה הגבוה ביותר.
בסופו של דבר, העיצוב אמור לשרת את התוכן והתוכן- את המטרה. אתר אמור להיות מעוצב באופן שיספק לגולש מענה לביקוש, יעד לחיפוש. כבעלי אתר שיווקי ודאי ברור גם לכם, כי חשוב לתת את הדעת כל העת על השאלה 'לשם מה התכנסנו'? הדיבור על חוויית גלישה ברור ולגיטימי, אבל, החוויה, נעימה ככל שהיא, היא משנית.
צריכים עזרה וייעוץ? צרו קשר גיא לב 054-4226820